Niin se meni sitten tämäkin pääsiäinen.. mitään ihmeellistä ei täällä ole tapahtunut. Hienoista ilmoista on sentään päästy nauttimaan lenkkeilyn merkeissä. Alla muutama kuva Ullan & Vilin päivälenkistä, pellolta jäälle.. Vili uudessa puvussaan :) ja Ulla..vanhassa, joka ei enää mennyt kiinni vaan siihen piti virittää lisä tarranauha jotta pomppa pysyi päällä :) melkoinen maha on rouvalla jo ja vielä pari viikkoa laskettuun aikaan.
Lappeenrannassa Miselinejä edusti tänään Velho, jonka Paula H-L arvioi PU3:n arvoiseksi..

Pulla ei pysy perässä :)


Varuste ulkoilua...




napapiiri matkaaja..

joko sä synnytät ? :)

Kommentit